jäs

Okej .. Fredagen vart inte riktigt som det var tänkt, bilderna vart typ fail bigtime, det tog fetalång tid att komma hem, det va kallt, men jag slagga hos Jimmy istället så det kan jag inte klaga på även om jag va taggad inför att slagga hos Nicole. Men men .. Maourits lyckades tigga till sig 20 kr så vi kunde köpa godis i en Selectamaskin, skickligt gjort med tanken på hur det gick till :)
Jonas vart full och ringde mig, det var rätt roligt faktiskt.

På lördagen åkte jag och Jimmy till Solna och kolla på syrrans match vilket inte gick så bra, hon skadade foten, igen .. så jag fick hjälpa henne till bilen men vad gör man inte för sina systarar ^^ och sen åkte vi och handlade och kolla fotboll hemma på kvällen.

Idag vare filmkväll bigtime med Jimmy och Jonas, extra mysigt. Vi såg Saw IV, School of Rock och Never back down. Underbara filmer verkligen :) Men jao, det va helgen det.. Pussva.

ChillarN^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0