Helgen<3

Då har ännu en helg gått men denna helg va ju mer eller mindre underbar :)

Fredag: Mötte upp Jimmy inne i stan, efter skolan, och sen så åkte vi hem till mig och var där hela kvällen, kollade massa på tv och myste som bara den.

Lördag: Vi klev upp rätt tidigt, åt frukost, klädde på oss och åkte med mamma, Jesse och Samuel till Husby och badade i deras lilla äventyrsbad .. Jimmy blev som en liten pojke och sprang runt och hade riktigt kul vilket var roligt att se trots att man kände sig dissad. Men så hängde vi där i typ sådär 2-3 timmar och sen hitta vi ett kebabhak där vi tog och fetta i oss massa onyttig mat, men gott som fan var det. Senare åkte vi hem och lämna alla grejor och jag, Jimmy, Jesse och pappa åkte vidare till Råsunda och gick på AIK-IFK Norrköping .. Är van att gå på norra men för första gången på 2 år satte jag mig frivilligt med pappa på södra. Längesen jag var med honom på fotboll men kul var det. Jesses storebror kom även dit och jag är 100 på att jag har gått i skolan med honom när jag var yngre. Men aja, matchen slutade med 2-0 till AIK. Sen åkte vi hem, åt god mat och jag och jimmy fortsatte att mysa och kolla på tv.

Söndag: Vakna hyfsat lagom och sen fick vi pannkakor till lunch men för oss vart det brunch, men det va gott och sen har vi suttit en del vid datorerna våra och jag har faktiskt städat mitt rum :o och sen har jag och jimmy myst ännu mer. Och nu har han åkt hem :( Men förhoppningsvis får jag träffa honom imorgon igen :D



Ehe, Tyskland snart .. Vill inte men ändå vill jag så sjuuukt mkt :D Pussva :*















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0