Finally Fredag ..

Yes, efter mkt om och men fick Nicole mig att skaffa en helt vanlig blogg bortsett från den så kallade "klagomuren". Men iallafall ..

Idag har det varit skola som vanligt men en väldigt chill dag. Pga problem med internet på morgonen på multimedian fick vi se en film, The Timemachine, och den va la helt okej.
Och sen vare dags för lunch, alltid lika trevligt. Och efter det vart det ännu mera film men denna gång såg vi Vikarien på estetiska verksamheten.

Lite smått kul men gillar inte filmen dock. Något av det bästa måste ha varit Jacks kommentar under filmen "Men anna, där är ju du!" Jo jag är med där ..
Men iallafall .. Snart ska det dejtas duschen och sen äre bara att chilla för att senare dra till Nicole och dra ut och nattfota med henne. Helt underbar slackerdag ^^

Idag bokas det också biljetter till Tyskland, asnajs och tack till mamma och pappa som betalar det. *Hihi* Nej, nu ska jag spela lite cs tror jag :)

Tjao, SlackerN^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0