CP-dag.

Va helt pisstrött näs jag vaknade imorse, kändes verkligen som att jag inte sovit någonting alls under natten men jag tog mig iallafall upp ur sängen och som alla andra dagar fick jag bråttom ner till tunnelbanan och det resultera i att jag tappade mitt busskort *sadface*. Men Mia va iallafall sådär übersnäll och lånade ut en remsa till mig så jag kunde åka hem men jag åkte till älsk och hälsade på honom en stund, somnade i hans soffa men det va mys ändå :)

Har pratat med pappa och dom ska köpa ett nytt kort åt mig, Yeeey :D men fortfarande ångest över att jag tappa dte. Jag brukar vara bra på att hålla koll på det. Hade det föresten bajskul med på engelskan ^^

9 dagar kvar till Tyskland :)<3

/aNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0