Trasdocka

Hallojdär,

Igår vare riktigt najs .. Va hos eve med Nicole, KulaN^, Sebbe, Anton, Lella och Linda :) Vi kollade på film och hällde i oss lite kir och sen slagga jag hos bby :) Det va fett värt men iallafall ..
Känner mig rätt älskad just nu så tänkte copy&paste'a lite gulliga saker folk har skrivit om mig på bilddagboken ^^

Evelina;

den bästa anna i världen.

känner jävligt starkr för dig. du är en sån där person som, varje gång man träffar den, blir man lycklig i hela kroppen.
du är dig själv i vått och torrt, och du är jävligt stark.
du skulle kunna göra vad som hellst, få vem som hellst.
bara för att du är Anna

du har en tendens att lyfta upp andra, och deras bra sidor.
jävligt bra egenskap som man koán komma miljontals mil med.

nej,jag gillar dig mer och mer för varje gång vi träffas.
kan snacka med dig när jag behöver, för du är jordnära och pålitlig.

älskar att vara med dig.

lavjo

gillar anna mer och mer för varje dag ;)



Nicole;

Anna Kilegran

Världens bästa Anna <3

Det är nästan svårt att skriva en fin text om dig, för jag är för flummig och oseriös för sånt, men jag kan försöka ^^

Du är ett bevis på att fördomar suger. Haha :D

Vi har "bara" känt varandra i typ 2 år nu, men det känns fan längre.

Dels för att de åren har gått så jävla fort, dels för att vi är lika bäst!

Bästa ägodelen man kan ha <3



Jossan;

Anna Kilegran
Gummsan min , du är för go och grann att jag vet inte vart jag ska börja ens. Men jag kan alltid försöka! Vi gick nästan ett helt år utan att veta om varandra. Hur i allsin dar lyckades vi med det. Gud jag känner mig självupptagen som inte märkt en sån underbar tjej som dig i korridoren en början till en sann vän mitt framför näsan på mig.
Som tur var "i has un laura" som kunde fint presentera oss för varandra, och sen dess har vi haft våra stunder :)! Om du frågar mig så är morgonkramarna min favorit :)! Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur du kan vara "imponerad av mig" det är jag som borde va det va dig gumman.
När jag är med dig finns inga fördommar. Du ger moral ett nytt namn.

<3


det där glädjer ska ni veta, tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0