Torsdag 20/11

Idag fyllde alex år så vi har grattat honom och vräkt i oss pannkakor i matsalen.
Dagens utflykt gick till Hammarbybacken vid Hammarby sjöstad. Jag sa att jag ville upp på hög höjd och då föreslog min andra hälft att vi skulle ta oss dit så då gjorde vi det. Självklart för att kolla efter andra möjlilgheter tog vi första bästa backe upp och den va sjukt jobbig, den var svart. Det blåste som fan när man väl kom upp och benen vart till pigeliner, alltså iskalla, medan man svettades som en jag vet inte vad på överkroppen p.g.a. att man hade vinterjackan på sig och såg ut som ett fetto. Dags att hitta ett mellanting mellan vårjackan och vinterjackan. Hmm .. Men iallafall, vi fick en hel del bilder och hade en hel del roligt. Och sen trodde jag att jag skulle få träffa jimmy men nope, han orkade inte men skyllde på att vi inte skulle hinna göra något för att det var ont om tid. Och sen hade han lovat mig att han skulle åka med och köpa en klänning idag men smart som jag faktiskt var så köpte jag den igår utan att säga något till honom för jag tänkte överraska honom men han glömde, och han dissa. Men klänningen är inhandlad, det är dag kvar tills det är helg. Jag är sjuk men mår hyfsat bra ändå.

       

Förstår inte vad som pågår. Antingen är det jag som står stilla och inte hänger med i svängarna eller så har personer och saker förändrats. Saker som var självklara förut är bara som stora frågetecken och tvivel nu. Människor kommer och går.
Förlåt räcker inte för mig längre, jag har hört det för många gånger nu.

Jag känner att jag inte orkar så mycket mer.
Jag känner att jag börjar bli oerhört stressad för ingenting.
Jag känner att jag behöver vila, sova bort flera flera timmar. Bara jag och min säng. Ingen annan, ingen som stör.
Jag känner att jag borde skita i allt och alla ett tag och bara finnas.
Jag känner ingenting. Det är helt tomt. Vem försöker jag lura?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0