Sega bilar

Skolan idag = riktigt seg.
Hela förmiddagen har vi suttit och gjort en powerpoint till en presentation av förslag till namn och loggotyp till reklambyrån som vi ska skapa i skolan. Det suger totalt. Nu har vi iallafall gjort vår presentation men hur det blir dte får vi vänta och se. Vi har ingenting att göra så alla sitter bara och gör det dom känner för. Har även fått byta ut mitt tangentbord, äntligen, men det känns fel med knapparna för mina var lagom nedslitna och blanka. Nu är dom matta och jobbiga men rätt sköna att trycka på måste jag säga.

Det känns som att någon står och trycker på mitt huvud, har sån fruktansvärd huvudvärk och snoret bara rinner och rinner. Det känns som att min förkylning tar ett steg längre och att jag blir allt sjukare för varje sekund som går.
Men en positiv sak är iallafall att jag nu kan höra på båda mina öron vilket jag inte kunde när jag vakna imorse.

Jag saknar min Jimmy så otroligt mycket. Nu längtar jag verkligen efter att lektionen ska ta slut så jag kan åka hem och hälla i mig massor massor av te. Mums ^^

Btw, det finns en kotte som kan ta sig bigtime ^^
Uwäääh, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0