Okeeii

Okej, de tre senaste dagarna har varit rätt märkliga må jag säga :/
I tisdags fick jag "ryck" och skällde ut benji i klassen för att han är så jefla idiotisk men han bara skratta åt mig men jag fick iallafall ur mig mina tankar och åsikter och kanske vad flera i klassen ville ha sagt men inye riktigt våga. Va skönt att få det gjort ^^. Så det kändes ju riktigt bra men jag sover sugit.
Dagen igår började hyfsat bra men jag va trött som fan och sen började jimmy bråka massa med mig när han fick veta helgens planer. Det sög totalt för det va inte alls ngt litet bråk och snubben tror seriöst att jag ska vara otrogen och litar inte på mig till 100%, jag kan förstå det till en viss del men det är jobbigt som fan att veta om och såklart sårar det. Så dagen gick från hyfsat bra till dålig och idag då, vad kan möjligen ha hänt idag?
Jo idag opererades pappa, inget allvarligt och han mår bra, jimmy va tvungen att åka in till akuten för att han har fått ngt virus i luftvägarna så han hade problem med att andas och hade jätteont, så hur sur jag än är på honom så kunde jag inte sluta oroa mig. Jag visste ju inte hur det skulle gå dära :/
Min svågers bror ligger också inne på sjukan, han har fått blodproppar i hjärnan. Lite ironiskt må jag säga men ändå.

Rolig dag i skolan för övrigt, jimmy är hemma och han mår bättre (tror jag) och jag har kollat på EMA. Imorgon ska jag nog inte till skolan fast jag kom precis på att jag har en laddare att hämta och ett tangentbort att bya, så hmm, vet inte hur jag ska göra imorgon men det känns rätt meningslöst att åka till skolan.

Nu ska det sovas, måste sova så mkt jag kan och hoppas att min förkylning kan gå över snart.
Godnatt o sov gott.. // SovarN^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0