Lovet försvann :o

Kom hem från Tyskland i tisdags och sen dess har jag varit med Jimmy i princip heeeela tiden. Har varit sjukt mysigt men lite slött kanske :/

Igår vare ju Alla helgonadag så jag åkte med familjen till Jakans kyrkogård och tände ljus för morfar och passade på att fota lite för ett skolarbete. Vissa bilder blev helt fail men det var iallafall vackert som satan dära. Sedan åkte vi hem, började laga mat, tog med oss jimmy som legat hemma med datorn och drog till Sumpans kyrkogård och tände ljus för farmor, farfar, syster och några till. Passade även på att fota lite där. Fick till iallafall en asgrym bild enligt mig själv och hoppas att den kan uppskattas av min lärare i fotografisk bild :) Sen gick vi hem, åt sjukt god köttgryta som pappa lagade i ordning, hade "fågelsport" med Jimmy, Mamma, Pappa och Alex, det gick ju sådära .. 5½ rätt av 30 frågor :$
Efter det kom jonas och vi kolla på Beck - Spår i mörker. Intressant film fan. Har inte sett filmjäveln förut.

Innan det va dags att sova hade jag myspys med jimmy och heeeela dagen idag (a) Sen åkte han hem och nu sitter jag här och ska dra och hälla i mig lite hostmedicin snart så jag kan få sova :) Imorgon äre skola, och vi har flyttat ner till plan 5 ;/ Ingen ville det men vi är illa tvugna. Efter skolan ska jag leka med Nicole och Eve är tanken :D<3

Kan också påpeka att vissa är såna jefla idioter så det är inte sant. TA ER :D

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0