Jajemensan fattas bara.

Resan hem i tisdags gick riktigt bra, men den kändes som evigheter för jag ville bara hem till min älskade säng, familj och jimmy.

Sover som en jävla gris på nätterna p.g.a min äckliga förkylning, och en oroligt sovande pojk brevid. Men sånt är livet, right?
Är galet partysugen men ingen langar fest och så har mina pengar försvunnit, eller ja .. Minst 100 spänn är poff borta och vi fattar ingenting :/ Va iallafall och köpte massa nya fräscha underkläder igår med älsk och sen slagga vi hos honom. Vi hade väldigt roligt åt hans syster som kalla honom kvinna och hans morsa har för mkt fritid atm :o hon städa hela hans rum igår och så han hon framkallat massor av bilder och en av dom sitter på väggen .. en ruskigt hemst bild på oss två :/ Men gulligt gjort iallafall :) Jag har tydligen missat en hel del de dagar jag har varit borta men ingen berättar ngt för mig. :o

Va i stan ett tag med Mills och Jimmy idag och jag hitta en helt underbar BH men har fan inga pengar kvar så jag kan köpa den :( Va trevligt att få träffa Mills igen, det va ett tag sen i och med att hon har varit sjuk ett tag nu men hon blir bara bättre och bättre nu och det glädjer mig. Vart medbjuden på fiesta av äslakde collie igår en bangade konstigt nog, vilket jag känner idag at jag gjorde rätt i men nu är partysuget ännu större. Får hålla mig till saft och bullar med älsk :)<3 Aja. tror fan att det är dags att göra sig redo för natten nu och imorgon äre dags för fotografering :D Ska bli skojsigt och jag hoppas bara att jag kan få till några snygga bilder. Hihi,

Sov sött, Vakna blött :)<3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0