Helgen

Då var helgen slut ännu än gång, tråkigt men kan inte riktigt klaga på den.
Har myst med min älskling ungefär hela helgen, sett på idol, film och bara legat i sängen och dragit oss.
Idag, söndag, träffade jag Oliver, Nicole, Rickard och Lollo och åkte till Fotomässan i Älvsjö. Fick min kamera rengjord och en av mina bilder utskriven, helt underbart. Bilden vart inte sådära jättestor som den hade kunnat bli men det blev riktigt snyggt ändå. Nu måste jag bara fixa en vanlig glasram till den och fixa fram lite fler bilder och sen är det bara att fixa till rummet ännu mera :)
Ser fram emot det.
Det var väl bara det jag hade på hjärtat atm.
















PussPuss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0