Ett inlägg om ingenting

Yesbox.
Va och gibba i fredags med Jonas, Jimmy och Conny och det va kul vissa stunder som vanligt. Gick uset för mig hela natten förutom vid typ 3-4 på morgonen då jag vart en aning peppad men det försvann rätt fort.
På lördagen var det tänkt att vi skulle åka till eve på partyparty men självfallet vart dte inte så. Sysslade med städning av rummet i sisådär 6 timmar istället. Hade gått mycket fortare om vi inte vart så trötta och om vissa engagerat sig liiite till. Rummet är hippt och jag är glad ändå. Passade på att pimpa lite ett av hyllplanen med att lägga in en röd lysande boll bakom min stereo.
Idag glodde vi på Ghostbusters 1 & 2, trevligt fast segt som fan.

I fredags spelades det även in en musikvideo till CK's låt Ä.G.E.R och visst, det var kul men det fanns de som sinkade ner allt p.g.a någon lame anledning så det tog i princip hela dan och imorgon ska det redigeras men det lär bara vara jag och nicole som faktiskt tar tag i och gör det. Kanske lika bra det men men, skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0