You've been hit.

Matte B = Klart.
Skrev ig på sista provet, var två poäng ifrån g men Gurra, snäll som han är, sätter godkänt på kursen ändå.
Jag slipper matten resten av min gymnasietid. Fatta vad skönt.

Kände verkligen inte för att åka till skolan imorse bara för svenskan,
men det var soft ändå. Slutade vid lunch och imorgon är det avslutning.
Hade med mig Camilla, Jonas och Jimmy hem idag,
vi hade skoj .. (?) Satt och snacka massa skit och hade oss.

Känner mig fett opepp inför jul och nyår.
Känner mig så sliten.
Vill bara sova och slippa verkligheten i några dagar.
Allt är bara så .. konstigt.
Känner mig riktigt besviken också för den delen,
nämner inga namn + mig själv,
men ändå stolt för matten.
Jag vill bort från allt,
bort från alla.
Tyvärr.

ehe,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0