We gonna rock down to Electric Avenue.

Idag va jag och simma med Eveslina :)
Nicole skulle också med men hon är sjukling :(
Vi klämde 40 respektive 42 längder och en jefla massa tid i bastun.
Underbart mysigt.

Imorgon skriver jag Nationella i Matte B och det känns inte direkt bra.
Kan kanske bara hälften av det man ska kunna men jag hoppas på att jag kanske kan få lite tur imorgon.
Sen ska det fortsättas jobbas på Reklambyrån vilket känns sjukt sugit just nu iochmed att Nicole kanske inte kommer.
Men men, bara att vänta och se hur det blir. Har lvlat upp till 17 nu men har inte direkt någon ork
att göra de questar som ska göras. Det var kul i början men nu är det bara jobbigt.

Aja, ska väl ta och sova lite nu och hoppas på det bästa imorgon. Baibai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0