Mainstream

Ja okej, jag har blivit mainstream och börjat spela wow. Är än så länge lvl 13 och hade bestämt mig för att jag skulle vara minst lvl 15 innan jag gick och la mig men det går fan inte ..
Dom är för många och jag är för ofokuserad. Jefla skitspel.
När det går bra är dte rätt kul men det är jävligt frustrerande och uttråkande vissa bitar.

Idag vare skola och sen va vi på tre fotoutställningar. Hittade ett fåtal bra bilder men det var trevligt iallafall.
Den stannade jag och Nicole kvar i stan och träffade eve och hennes kompis som hade julhandlat lite ^^
Det vart en fika på det och sen drog eves kompis och senare drog eve så jag och nicole åkte och köpte
specialschampoo på ngt skumt ställe vid Mariatorget och så tog vi en fika på det ^^

Måste säga att det har varit en helmysig dag och imorgon är det läkarbesök och redigering av film :)
Har en känsla av att redigeringen inte alls kommer gå som vi vill men det väntar att se ..
Efter blir det bio och middag med älsk, har längtat hela veckan :)

Men aja, ska se om jag kan bli lvl 14 iallafall. Pussva :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0