If you care.

Yes, okej ..
Va och åt kinesiskt och såg på Twilight med jimmy i fredags.
Så ooootroligt mysigt och skönt att faktiskt göra någonting men bara älsk.
Filmen var rätt bra men boken är fortfarande bättre, men skulle inte banga på att se filmen igen.

I lördags hade vi en hemmadag förutom att vi åkte och hämta hans dator så vi kunde spela lite wow.
På kvällen slog vi oss ner framför Narnia med mamma, pappa Jesse och Samuel.
Såå mysigt :)
Tyvärr vart det tjafs men det löste sig tack och lov för vill verkligen inte bråka med älsk. <3

Idag har jag varit med syster, mamma och pappa hos äldre syster och hennes pojke på adventsfika.
Gott och mysigt, och så var dte kul att få se att en av mina bilder hänger i flera olika färger på deras vägg.
Riktigt roligt, trodde jag aldrig.
















Nu ska jag koka te och slå mig ner framför tv'n och mysa lite med mig själv.
Så pussva på erva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0