Bara för att .. /

Du får mig glad,
får mig att känna mig omtyckt och som att jag duger som jag är.

Du förstår mig,
du förstår hur jag har och har haft det.

Du är så otroligt fin, både på insidan och utsidan.
Du är så otroligt snäll, omtänksam och förstående.
Du är så otroligt speciell.

Dina ögon,
Ditt hår,
Dina läppar,
Dina händer,
Din röst,
Ditt leeende,
Din personlighet,
Hela dig,
Allt med dig.

Jag tycker verkligen om dig och det hoppas jag att du förstår. Jag litar på dig fullt ut, vilket jag har haft problem med tidigare. Jag tänker på dig, hela tiden, dag som natt. Jag saknar dig, tjugofyra timmar om dygnet. Att säga hejdå till dig är jobbigt, att behöva se dig gå är ännu jobbigare. Att veta att du har det som du har det och mår som du mår är jobbigt att veta om för jag vet inte vad jag kan göra för att hjälpa dig vilket jag verkligen vill göra. Hatar att se dig i sån smärta och sorg. Med mig behöver du inte vara rädd, du behöver inte vara rädd för att visa hur du mår och vad du vill. Jag vill göra dig lycklig och få dig att må bra i dig själv. Jag vill ha dig hos mig hela tiden. Jag vill, jag vill, jag vill. Jag ska göra vad jag kan för att göra dig lycklig.

Hos dig är jag så mycket mer än en människa.
Hos dig är jag så mycket mer.

Jag hjärta Dig. Bara dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0