Jahapp ..

Hmm, jaha okej .. Då har man skaffat sig en blogg då utan anledning egentligen men men.

Kan ju börja med att säga det att jag är jätteglad över att jag kom in på John Bauer i höstas och att jag blev placerad i den klassen som jag blev. Så underbara människor och jag kommer vara folk evigt tacksamma för att jag har fått den möjligheten att träffa dom  .. Dom människorna lär ni höra rätt mycket om ^^

Men iallafall, min dag idag då har varit rätt lugn och sansad. En sån där klassisk söndag nästan. Har däremot varit ute i ingenstans (förlåt milla) och träffat marcus för första gången :) Va riktigt nervös innan men det gick ju jätte braa. Jättetrevlig kille och vi hade det mysigt tillsammans. Va i en liten gymnastiksal och sparkade lite boll och pratade om massa olika saker, och sen när jag tog mig hemåt va jag super seg och satt och bombade folk med sms för att jag ville ha sällskap men fick dock bara två svar. Dåligt gjort tycker jag! men som tur va så ringde min lilla flicka Camilla upp och höll mig sällskap, eller ja, hon var ju så illa tvungen.
Väl hemma va det mat och yatzy med familjen och sen hamna man framför datorn och självklart skaffade man sig en blogg med en push i ryggen av kära lilla Nicole :)

Men aa, det va väl min väldigt alldagliga dag och början på denna skumme blogg. *Intressesmurfen antecknar*

Tack och hej leverpastej xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0