Bästavän,

Bästavän,
Jag kan inte säga mer än att jag älskar dig, och att du betyder så otroligt mycket för mig. Jag önskar bara att vi haft närmare till varandra så jag kunnat hålla om dig och visa att du är älskad och uppskattad för den du är. Du är en av de få personer som faktiskt lyssnar på mig och faktiskt förstår precis vad det är jag pratar om och det är jag så jävla glad för. Och att du finns i mitt liv hade jag aldrig kunnat tänka mig för sisådär ett halvår sen men det gör du och det har jag Robin att tacka för. Folk kanske tycker att det är konstigt när jag säger bästavän till dig när jag egentligen aldrig träffat dig men det känns så bra. Jag menar, du är så bra och jag vill aldrig tappa någon som helst kontakt med dig. Lova mig att det inte ska hända. Och jag kan lova dig, att jag skulle aldrig låta något hända dig som jag kan styra över. Allt jag vill är att du ska förstå, att jag alltid finns här för dig. ALLTID. Spelar ingen roll vad det är. Och ja, du är söt, det är du verkligen men du vägrar tro på mig. Och ja, du är underbar. Du står ut med mig, med alla mina konstiga små saker och allt. Att höra din röst är otroligt skönt, men att höra ditt skratt är det bästa. Även om du bara försöker verka glad för att du inte orkar så får du mig glad av minsta lilla. Ditt sätt att förklara saker, ditt sätt att skämta till saker, ditt sätt att uttrycka dig gör dig till så mycket. Så mycket för mig. Jag skiter i vad folk möjligen tycker och tänker, för det jag har sett av dig, det jag vet om dig gör mig så lyckligt lottad, så lyckligt lottad att jag har hittat en toppenkille. Och det menar jag verkligen. Jag tycker att du är så otroligt stark och underbar så det finns inte ord att förklara. Jag tror faktiskt inte att du förstår hur glad jag blir bara jag får ett hej av dig. Sen att du vågar och vill dela med dig av så mycket till mig finns det inte ord nog att tacka för. Du ska veta att du har en gigantisk plats i mitt hjärta och det kommer du ha så sjukt länge.

Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig.
Lämnar du mig kommer jag alltid hata mig. Puss på dig<3

When you have no light to guide you
And no one to walk to walk beside you
image3I will come to you
Oh I will come to you
When the night is dark and stormy
You won't have to reach out for me
I will come to you
Oh I will come to you
Sometimes when all your dreams may have seen better days
And you don't know how or why, but you've lost your way
Have no fear when your tears are fallin'
I will hear your spirit callin'
And I swear I'll be there come what may

'Cause even if we can't be together
We'll be friends now and forever
And I swear that I'll be there come what may
When the night is dark and stormy
You won't have to reach out for me I will come to you
Oh I will come to you
We all need somebody we can turn to
Someone who'll always understand
So if you feel that your soul is dyin'
And you need the strength to keep tryin'
I'll reach out and take your hand

Kommentarer
Postat av: Linus<3

Älskar dig med så helvete jävla mycket...

2008-04-30 @ 11:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0